۸۰۰ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال‌و‌بختیاری راه‌اندازی می‌شود

۸۰۰ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال‌و‌بختیاری راه‌اندازی می‌شود

عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده‌سازی منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری، گفت: ۸۰۰ واحد تولیدی در این منطقه ویژه اقتصادی راه‌اندازی و فعال می‌شود.

اقبال عباسی بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: اعتبارات دولتی برای توسعه چهارمحال و بختیاری کافی نیست و باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در میسیر توسعه این استان بهره گیری کرد.

وی عنوان کرد: هم اکنون قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان مشخص شده است و به دنبال این هستیم که سرمایه گذاران خارج از استان را جذب کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بخش گردشگری یکی از مهمترین پتانسیل‌های مهم چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که توسعه این بخش می‌توان اشتغال قابل توجه در استان ایجاد کند و تاثیر قابل توجهی نیز بر رشد سایر بخش‌های اقتصادی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در این استان از موارد بسیاری مهمی است که دولت پیگیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند در این استان برای سرمایه‌گذاری است که زیر ساخت‌های این منطقه در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی استان با مدیریت سازمان همیاری شهرداری آماده سازی شده است و زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰۰ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی فعال می‌شوند.

منطقه-ویژه-چهارمحال-و-بختیاری

منبع: وب‌سایت تحلیل بازار

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=7952