پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد ادامه دارد/ حقوق 37 میلیون تومانی یک مسئول دفتر

پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد ادامه دارد/ حقوق 37 میلیون تومانی یک مسئول دفتر

در حالی طی دوره قبلی دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد، پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران و کارکنان این سازمان آغاز شد که این روند در دوره جدید با شدت بیشتری ادامه دارد.

به گزارش تحریریه، مناطق آزاد کشور که به تازگی تعداد آنها با تایید شورای نگهبان تقریبا دو برابر شده‌است فقط از منظر واردات قاچاق خبرساز نبوده‌اند. طی سال‌های اخیر با تغییر رویه دولت، پرداخت حقوق‌های نجومی در دستگاه‌های دولتی شدت گرفته که جدیدترین آن پرداخت حقوق بالای 80 میلیون تومان به مدیرعامل یک بیمه بوده است.

بر خلاف ادعای دولتی‌ها، پرداخت حقوق‌های نجومی همچنان در دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی ادامه دارد و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد یکی از این ارگان‌های دولتی است که طی ماه‌های اخیر به حیات خلوت برخی مدیران تبدیل شده است. بررسی حقوق دریافتی مدیران مناطق آزاد و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد حاکی از پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از این مدیران است.

بر این اساس، دریافتی خالص «ح م» در فرودین ماه امسال 54 میلیون و 700 هزار تومان بوده است. وی اردیبهشت ماه حدود 47 میلیون تومان دریافتی داشته است.

آقای «م ع» نیز در ماه مورد اشاره 33.5 میلیون تومان دریافتی داشته است. این در حالی است که شخص مورد نظر دیگر در مناطق آزاد حضور ندارد و مشخص نیست این دریافتی بابت چه چیزی بوده است. همچنین «ج ع» 30 میلیون تومان دریافتی داشته است. آقای «ش م» 22 میلیون تومان و «ح گ» بیش از 37 میلیون تومان دریافتی حقوق داشته اند.

«ن ت» در اردیبهشت ماه امسال 31.5 میلیون تومان و «ش ش» نیز بیش از 40 میلیون تومان واریزی حقوق داشته است. یکی از مشاوران دبیرخانه مناطق آزاد نیز تقریبا حقوقی برابر با دبیر شوراعالی مناطق آزاد دریافت کرده است.

پرداخت حقوق های نجومی در مناطق آزاد

منبع » تحریریه

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=10617