هفته آینده در خصوص ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل تصمیم‌گیری می‌شود

هفته آینده در خصوص ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل تصمیم‌گیری می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در اولین روز هفته آتی، موضوع ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیری خواهد شد که امیدواریم با تصویب این طرح شاهد توسعه بیش از پیش استان اردبیل باشیم.

صدیف بدری در دیدار وزیر صمت با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار کرد: در اولین روز هفته آتی موضوع ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیری خواهد شد که امیدواریم این لایحه به تصویب مجمع برسد که در این صورت، پنجره‌ بزرگی برای توسعه استان اردبیل گشوده خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر قدم‌های خوبی در راستای توسعه بخش صنعت استان اردبیل برداشته شده اما با توجه به موقعیت و پتانسیل‌های فوق‌العاده موجود در استان اردبیل به اندازه کافی، سرمایه‌گذاری در این بخش انجام نیافته است و لازم است تا قدم‌های بیشتری در راستای توسعه بخش صنعت استان اردبیل برداشته شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین،نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به نیاز استان اردبیل به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، لازم است تا شرکت‌های ایدرو و ایمیدرو که پیش از این نیز مطالعات اولیه سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنعت استان اردبیل را انجام داده‌اند، اقدامات بیشتر و مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل انجام دهند.

وی گفت: با توجه به فعالیت مناسب فعالان بخش خصوصی در استان اردبیل در سال‌های اخیر و نیروی انسانی متبحر، متخصص و کاربلد موجود در استان اردبیل حمایت از فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال در استان اردبیل می‌تواند بسیار موثر باشد.

ایجاد-منطقه-آزاد-اردبیل-در-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام-بررسی-خواهد-شد
ایجاد-منطقه-آزاد-اردبیل-در-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام-بررسی-خواهد-شد

منبع » فارس

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=10301