نامه نهاوندیان به ۶ عضو کابینه و دبیر شورای عالی مناطق آزاد: فورا به سامانه جامع تجارت بپیوندید

نامه نهاوندیان به ۶ عضو کابینه و دبیر شورای عالی مناطق آزاد: فورا به سامانه جامع تجارت بپیوندید

همزمان با دستور رئیس جمهور برای تکمیل سامانه جامع تجارت و اتصال سریع سازمان‌ها به این سامانه، معاون اقتصادی رئیس جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد، راه و شهرسازی، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و رئیس کل بانک مرکزی خواستار پیاده‌سازی این دستور ظرف ۳۰ روز شد.

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور با ارسال نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی مصوبه دولت مبنی بر اتصال سریع سازمان‌های بنادر و دریانوردی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و تکمیل سریع سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

در این نامه خطاب به دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و همتی رئیس کل بانک مرکزی آمده است:

«سلام علیکم. بند سوم تصمیمات جلسه یکصد و هفتادم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ۱۳۹۹.۰۷.۱۳ که به تایید ریاست جمهوری اسلامی ایران رسیده است، به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

«کلیه دستگاه‌های مرتبط با فرآیند تجارت و توزیع (به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) موظف به فوریت و حداکثر ظرف یک ماه، نسبت به رفع نقائص و تاخیر در ارسال اطلاعات به سامانه جامع تجارت طبق نیاز اعلامی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت برخط اقدام نمایند.»

نامه-نهاوندیان-به-بانک-سامانه-جامع-تجارت
نامه-نهاوندیان-به-بانک-سامانه-جامع-تجارت

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=9439