عدم ترخیص کالا باز هم بازاریان «قشم» را به خیابان‌ها کشاند

عدم ترخیص کالا باز هم بازاریان «قشم» را به خیابان‌ها کشاند

عدم ترخیص کالای (گروه 4) تجار و بازرگانان از گمرک منطقه آزاد قشم بار دیگر آنان را برای مطالبه مسالمت‌آمیز خواسته‌هایشان به خیابان‌های این جزیره کشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، تداوم عدم ترخیص کالای تجار و بازرگانان منطقه آزاد قشم از گمرک، دیروز بار دیگر آنان را برای مطالبه مسالمت‌آمیز خواسته‌هایشان به خیابان‌های این جزیره کشاند.

یونس حاجی‌پور نماینده بازاریان معترض شهر تجاری درگهان منطقه آزاد قشم در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: دیروز در ساعت ۱۲ ظهر جمع کثیری از بازاریان درگهان در میدان انقلاب این شهر روبری بازار دریا تجمع کردند.

وی افزود: ما خواستار پاسخگویی مسوولین مناطق آزاد به خواسته‌های به حق خود هستیم و پیش‌تر نیز این خواسته‌ها را مطرح کرده‌ایم.

نماینده بازاریان درگهان تصریح کرد: نخستین مطالبه ما ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک منطقه آزاد قشم است.

حاجی‌پور ادامه داد: تمکین به رای دیوان عدالت اداری و ابلاغ شورای عالی مناطق آزاد کشور به عنوان دومین مطالبه مطرح می‌باشد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد قشم باید برنامه بلندمدت خود در خصوص سرمایه‌گذاری انجام شده در این منطقه از سوی تجار و بازرگانان را اعلام کند.

نماینده بازاریان درگهان خاطرنشان کرد: در صورت برطرف نشدن مشکل، مجددا در روز سه‌شنبه در محل ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم و گمرک منطقه آزاد تجمع خواهیم کرد.

اعتراض بازاریان منطقه آزاد قشم

منبع » فارس

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=8487