تدوین طرح جامع آموزش گردشگری در منطقه آزاد اروند

تدوین طرح جامع آموزش گردشگری در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تدوین برنامه جامع آموزش گردشگری برای جامعه و ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران، خبر داد.

قدرت اله طمیمیان در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین، با اشاره بر ضرورت بالا بردن سطح آگاهی های تخصصی مردم و دست اندرکاران حوزه گردشگری، اظهار کرد: مرحله‌ی نخست این طرح در حال تدوین نیز آماده شده است.

وی گفت: به طور حتم ارائه آموزش‌های تخصصی و توسعه و تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی سبب رشد و توسعه گردشگری می‌شود که تدوین طرح جامع آموزش گردشگری اقدامی بسیار مهم در همین رابطه است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار گردشگری بر توسعه اقتصادی، افزود: در طرح مذکور گروه‌های هدف و میزان و دوره‌های مورد نیاز برای آموزش آنان مشخص شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در گام نخست این آموزش‌ها ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز گردشگران همچون اصناف، ناوگان تاکسی رانی، کارکنان هتل‌ها، فرودگاه‌ها و غیره مد نظر هستند و در مرحله بعد، این آموزش‌ها در قالب تهیه کلیپ‌ها و محتوای آموزشی و ارائه آن‌ها در مدارس به انجام می‌رسد که در این باره نیز با ادارات آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر گفتگو کرده‌ایم .

طمیمیان یادآور شد: در گام سوم این آموزش‌ها، به تعداد آموزشگاه‌های گردشگری و رشته‌های مورد نیاز در دانشگاه‌ها افزوده می‌شود.

وی گفت: به منظور اجرای مناسب و درست طرح جامع آموزش گردشگری مدیران و کارشناسان دولتی به ویژه دست اندرکاران حوزه گردشگری بایستی در این دوره‌ها شرکت کنند.

 

تدوین-طرح-جامع-آموزش-گردشگری-در-منطقه-آزاد-اروند
تدوین-طرح-جامع-آموزش-گردشگری-در-منطقه-آزاد-اروند

منبع » خبرآنلاین

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=9775