سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به چابهار

سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به چابهار

سعید محمد مشاور رییس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در فرودگاه چابهار-کنارک مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سعید محمد امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه چابهار – کنارک مورد استقبال عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، فرمانداران و جمعی از مسوولان استانی و محلی قرار گرفت.

مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سفر ۲ روزه خود به چابهار ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و علما از طرح‌های صنعتی، زیرساختی و عمرانی منطقه آزاد چابهار بازدید خواهد کرد.

حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار و سکونتگاه‌های غیر رسمی، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه‌های سفر محمد به چابهار است.

همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و گفت و گو با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی ایران است.

بازدید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از طرح بزرگراه چابهار کنارک

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از طرح بزرگراه چابهار کنارک بازدید کرد.

سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طرح ۲۴ و نیم کیلومتری بزرگراه چابهار کنارک دیدن کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار روز چهارشنبه در این بازدید گفت: منطقه آزادچابهار کار ساخت ۲۴ و نیم کیلومتر از محور باند دوم جاده چابهار وکنارک را با عرض ۱۱و نیم متر در دست ساخت دارد قرارداد آن ۱۸ ماهه و اعتبار تکمیلی آن ۲۹۰ میلیارد تومان است.

عبدالرحیم کردی افزود: این پروژه از فروردین‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل ۸۳ دهنه پُل یک متر تا پنج متری است و یک پُل رودخانه‌ای نیز در دست ساخت است که برای آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: ۹۲ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۵۳ نیرو در این پروژه مشغول به کار هستند و مردم و مسوولان امیدوارند این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل و راه چابهار – کنارک ۲ بانده شده و مشکلات ترافیکی و حمل و نقل کمتر شود.

مشاور رییس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سفر ۲ روزه خود به چابهار ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و علما از طرح‌های صنعتی، زیرساختی و عمرانی منطقه آزاد چابهار بازدید خواهد کرد.

سفر-سعید-محمد-به-چابهار

منابع » ایسنا و ایسنا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=10872