سفارش ویژه یک نورچشمی برای واردات خودرو توسط سعید محمد! + سند

سفارش ویژه یک نورچشمی برای واردات خودرو توسط سعید محمد! + سند

در نامه‌ای که سعید محمد به سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت نوشته از وی درخواست کرده تا مجوز لازم جهت واردات بیش از ۸۰۰۰ خودرو با حداکثر مساعدت به فردی به نام مهدی نیازی داده شود.

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد در اقدامی عجیب از وزیر صمت خواست تا اجازه واردات خودرو به جزایر کیش و قشم را به فردی که از مسئولین ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی بوده است واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، در نامه‌ای که سعید محمد به سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت نوشته از وی درخواست کرده تا مجوز لازم جهت واردات بیش از ۸۰۰۰ خودرو با حداکثر مساعدت به فردی به نام مهدی نیازی داده شود.

واردات خودرو به مناطق آزاد

در این نامه تاکید شده که واردات و ثبت سفارش خودرو‌ها از محل ارز متقاضی (بدون انتقال ارز) و تماما توسط بخش خصوصی انجام خواهد پذیرفت.

این در حالی است که فرد مذکور در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان رئیس ستاد ایرانیان خارج از کشور حوزه خلیج فارس (عمان، کویت، بحرین، امارات، قطر) منصوب شده است.

معرفی مهدی نیازی به عنوان رئیس ستاد
معرفی مهدی نیازی به عنوان رئیس ستاد

هنوز مشخص نیست چه ارتباطی میان سعید محمد و این فرد وجود دارد که دبیر شورای عالی مناطق آزاد جهت واردات خودرو به جزایر کیش و قشم، برای او “دست به نامه” شده است.

بیشتر بخوانید: واردات خودرو به مناطق آزاد

منبع » صراط نیوز

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=11253