سطح ارتباط و رفتار قضایی با مناطق آزاد همانند وزارت‌خانه‌ها است

سطح ارتباط و رفتار قضایی با مناطق آزاد همانند وزارت‌خانه‌ها است

موسی خلیل اللهی گفت: تمامی اختیارات وزارت‌خانه‌ها به مناطق آزاد تفویض شده و هرگونه ارتباط و رفتار قضایی با این مناطق همانند وزارت‌خانه‌ها است.

رئیس دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیران دستگاه‌های دولتی استانی و شهرستان جلفا و مرند در منطقه آزاد ارس برگزار شد گفت: بر اساس بند الف ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی، سطح ارتباط و رفتار قضایی با مناطق آزاد همانند وزارت‌خانه‌ها می‌باشد.

موسی خلیل اللهی در این جلسه با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از تولید و صنعت گفت: حمایت از تولید کنندگان و صنایع و رفع موانع تولیدی آن موجبات رونق اشتغال در منطقه آزاد ارس و کشور را به همراه دارد از اینرو در این جلسه مشکلات ۵ واحد تولیدی منطقه آزاد ارس توسط سرمایه گذاران مطرح و اعضای این ستاد موارد مطرح شده را بررسی و تصمیم گیری کردند.

خلیل‌اللهی عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه را مربوط به حوزه‌های آب، برق و تسهیلات عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی منطقه آزاد ارس با هدف احیا، حفظ اشتغال و رفع موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد وعلاوه بر موارد فوق در خصوص ۵ معدن شهرستان مرند که دارای پروانه بهره برداری می‌باشند و بدلیل برخی مشکلات امکان بهره برداری برای آن‌ها فراهم نشده است نیز بررسی شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و مدیران دستگاه‌های دولتی در راستای بررسی مشکلات شرکت‌ها از برخی واحد‌های تولیدی ارس بازدید کردند.

سطح رفتار قضایی با مناطق آزاد همانند وزارتخانه‌ها

منبع: اقتصاد24

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=8231