دیوان محاسبات به موضوع حکم دبیر مناطق آزاد ورود کند

دیوان محاسبات به موضوع حکم دبیر مناطق آزاد ورود کند

فعال سیاسی گفت: اگر تخلفی برای انتصاب آقای مرتضی بانک به عنوان دبیر مناطق آزاد صورت گرفته است دیوان محاسبات باید آنرا پیگیری و برخورد کند.

ناصر ایمانی فعال سیاسی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به استنکاف نهادهای اجرایی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تداوم فعالیت برخی مدیران بازنشسته دولتی از جمله انتصاب اخیر مرتضی بانک دبیر سابق مناطق آزاد، اظهار داشت: این موضوع را باید به دیوان محاسبات کشور منعکس کرد تا دیوان نسبت به این موضوع اظهار نظر کند تا مشخص شود که آیا این تخلف صورت گرفته است یا نه.

وی ادامه داد: قطعا مراجع قانونی باید در اینباره اظهار نظر کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ممکن است دستگاه‌هایی که اقدام به این کار کرده‌اند با استفاده از یک تبصره در قانونی اقدام کرده باشند و یا ممکن است حتی تخلف کرده باشند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بنابراین اگر تخلفی برای انتصاب آقای مرتضی بانک به عنوان دبیر مناطق آزاد صورت گرفته است دیوان محاسبات باید آنرا پیگیری و برخورد کند.

ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر هم فرض بر این باشد که در انتصاب آقای بانک تخلفی اتفاقی باشد، بازهم باید دیوان محاسبات ورود کند و جلوی فعالیت او را بگیرد چرا که تذکرات ما به جایی نخواهد رسید و او مشغول به کار است.

منبع » دانشجو

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=10164