ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو در ۱۴ دقیقه / منطقه آزاد ماکو رکورد دار سریعترین ثبت شرکت بین مناطق آزاد

ثبت شرکت در منطقه آزاد ماکو در ۱۴ دقیقه / منطقه آزاد ماکو رکورد دار سریعترین ثبت شرکت بین مناطق آزاد

مسئول ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان در سرعت و دقت بالا در ارائه خدمات، رکوردار سریعترین ثبت شرکت در بین مناطق آزاد است.

محمدعلی فلاح، ضمن تشریح دستاورد‌های اداره ثبت شرکت‌های سازمان افزود: ثبت شرکت در این سازمان در عرض ۱۴ دقیقه (پس از تعیین نام) دو دقیقه اخذ شناسه ملی، ۲ دقیقه دریافت مجوز ثبت، چهار دقیقه ار سال آگهی به روزنامه رسمی، شش دقیقه ثبت در دفتر جاری انجام میشود.

وی به دیگر دستاورد‌های اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد ماکو که برای اولین بار در سطح کشور و مناطق آزاد انجام شده است اشاره کرد و افزود: اداره ثبت شرکت‌ها تمامی پرونده‌های اشخاص حقوقی ثبت شده را بررسی و با توجه به فعالیت و عدم فعالیت نسبت به تعیین وضعیت فعال یا تعلیق شناسه ملی اقدام نموده است که در نتیجه تعداد ۳۳۴۷ فقره شناسه ملی اشخاص حقوقی غیرفعال و فاقد نشانی و کدپستی معتبر (صوری) تعلیق گردیده است.

فلاح با اشاره به تنظیم دستورالعمل جامع عملیات ثبتی بیان داشت: بطوری که تمامی عملیات ثبتی از صفر تاصد با نگرش در عصر نوین ارتباطات ترسیم گردیده و ثبت شرکت کاملاً غیرحضوری و بدون حضور شخص حقوقی ممکن شده است.

ثبت-شرکت-در-منطقه-آزاد-ماکو-در-14-دقیقه
ثبت-شرکت-در-منطقه-آزاد-ماکو-در-14-دقیقه

منبع » اقتصاد24

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=10159