شرایط مشارکت در بورس بین‌الملل مناطق آزاد

شرایط مشارکت در بورس بین‌الملل مناطق آزاد

مشارکت در « بورس بین‌الملل مناطق آزاد » برای کلیه متقاضیان منتشر و شرایط آن از جمله داشتن سرمایه اولیه ۳۰ میلیون یورویی و داشتن منابع یا درآمد ارزی با منشأ خارجی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، اطلاعیه دعوت به مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» برای کلیه متقاضیان اعم از بورس‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، کارگزاری ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها، بیمه‌ها، هلدینگ‌های تولیدی، صنعتی و تجاری، سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مناطق آزاد منتشر شد.

متن اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به این شرح است: “نظر به صدور مجوز بورس بین الملل مناطق آزاد در جلسه یکم شهریور امسال شورای عالی بورس و ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار و نشست اخیر هیات موسسین اولیه، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در نظر دارد نسبت به تکمیل و افزایش مشارکت در هیات موسسین اقدام کند.

 

بیشتر بخوانید: بورس بین الملل تا دو ماه دیگر در جزیره کیش راه اندازی می‌شود

سرمایه اولیه این بورس ۳۰ میلیون یورو پیش بینی شده و متقاضی مشارکت در هیات موسسین می‌بایست منابع / درآمد ارزی با منشأ خارجی داشته باشد و صرفا از همان محل نسبت به تامین سهم آورده خود اقدام کند.

متقاضیان واجد شرایط به منظور اعلام آمادگی رسمی و درخواست مشارکت به عنوان موسس، نسبت به ارسال درخواست مکتوب حداکثر تا تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ به مدیریت اجرایی تاسیس بورس بین‌الملل مناطق آزاد، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی اقدام کنند.

برای دریافت هر گونه اطلاعات تکمیلی شماره تلفن‌های ۸۸۷۷۱۰۶۲ و ۷۵۲۰۷۵۴۱ آماده پاسخگویی است”.

شرایط مشارکت در بورس بین‌الملل مناطق آزاد
شرایط مشارکت در بورس بین‌الملل مناطق آزاد

منبع: صداوسیما

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=11493