پرداخت یکصد میلیارد ریال بودجه منطقه آزاد به باشگاه صنعت نفت آبادان

پرداخت یکصد میلیارد ریال بودجه منطقه آزاد به باشگاه صنعت نفت آبادان

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند: سازمان منطقه آزاد اروند با پرداخت یکصد میلیارد ریال بودجه به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تعهدات مالی خود را به این باشگاه عملی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان به عنوان حامی مالی باشگاه صنعت نفت آبادان قراداد مالی مربوط به سال ۹۸ – ۹۹ را پیش از آغاز بیستمین دوره لیگ برتر کشور با این باشگاه منعقد کرد.

او افزود: با انعقاد این قراداد سازمان منطقه آزاد اروند متعهد به پرداخت یکصد میلیارد ریال به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این مبلغ در چند مرحله از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان واریز شد تا تعهدات مالی این سازمان در قبال تیم محبوب صنعت نفت اجرایی شود.

ادیبی ادامه داد: متاسفانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لحاظ مالی شرایط سختی را تجربه کرده و با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد اروند جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این منطقه اقدام به اختصاص اعتبار برای جذب بازیکن برای طلایی پوشان آبادانی کرده است.

وی اضافه کرد: آخرین مرحله واریز اعتبار مالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در فصل جاری نیز به باشگاه صنعت نفت پرداخت شد تا کمی از مشکلات مالی این باشگاه کاسته و در نهایت بازیکنان و کادر فنی این تیم شارژ مالی شوند.

پرداخت-یکصد-میلیارد-ریال-بودجه-منطقه-آزاد-اروند-به-باشگاه-صنعت-نفت-آبادان
پرداخت-یکصد-میلیارد-ریال-بودجه-منطقه-آزاد-اروند-به-باشگاه-صنعت-نفت-آبادان

منبع » خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=9811