شکوفایی ملی و بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی

شکوفایی ملی و بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه از مهم‌ترین دستاوردهای این دوره گسترش بیش‌ازپیش همکاری با فعالین بخش خصوصی و جوامع محلی است، گفت: منطقه آزاد انزلی از مناطق پرظرفیت کشور است که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ملی و بین‌المللی آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی از مناطق پرظرفیت کشور است که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ملی و بین‌المللی آن خواهیم بود اظهار کرد: بهترین معارفه و معرفی یک مدیر، اظهارنظرهای فعالان اقتصادی منطقه و اصحاب رسانه است و باور دارم با مدیریت توانمند دکتر محمد و سابقه طولانی مدیریتی شاهد شکوفایی مناطق آزاد کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به‌منظور ایجاد مودت و همدلی در میان پرسنل سازمان افزود: از مهم‌ترین دستاوردهای این دوره گسترش بیش‌ازپیش همکاری با فعالین بخش خصوصی و جوامع محلی است که توافق‌ها و تعاملات خوبی با سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان، بازرگانان و کسبه منطقه حاصل شد که خروجی آن رونق فضای کسب‌وکار است.

اکبری مقدم فعال‌سازی کریدورهای بین‌المللی عبوری از منطقه آزاد انزلی را از مهم‌ترین دستاوردهای دوره مدیریت خود بیان کرد و گفت: هم‌اکنون دو بندر انزلی و کاسپین با ۲۱ پست اسکله فعال با ظرفیت تخلیه و بارگیری افزون بر ۱۲ میلیون تن کالا در محدوده منطقه وجود دارند که متأسفانه ۲ میلیون تن آن در حال بهره‌برداری است.

وی با بیان برنامه‌های اجراشده جهت حمایت از تولیدکنندگان صادرات محور به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های ترانزیتی و بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: فعالان اقتصادی منطقه از تعامل خوبی با سازمان برخوردار بوده و مشکلات خود را به‌راحتی در داخل منطقه حل‌وفصل می‌کنند چراکه رویکرد این سازمان مبتنی بر باز بودن درب‌های مدیران بر روی همه فعالین اقتصادی و حذف بوروکراسی اداری و ایفای نقش بیشتر به فعالین اقتصادی بنانهاده شده است.

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در منطقه آزاد انزلی بیان کرد: با عنایت به حضور گسترده گردشگران از اقصی نقاط کشور این منطقه از فرصت‌های خوبی در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب برخوردار بوده و قادر به نقش‌آفرینی بیشتری است.

اکبری مقدم در پایان با بیان اینکه از هیچ رسانه‌ای گله‌ای ندارم و تمام توان خود را جهت دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای منطقه آزاد انزلی صرف کردم، گفت: رسانه‌های گیلان چه در قالب منتقد و چه در زمینه بیان مسائل، ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه کنار ما بودند و قدردان همه همکاران سازمان، فعالین اقتصادی و مسئولین استان گیلان هستم.

به گزارش فارس، عیسی فرهادی روز گذشته با حکم سعید محمد به جای اوسط مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد که وی اصالتاً اهل استان چهارمحال و بختیاری بوده و فرمانداری تهران از جمله سوابق اجرایی وی است.

گفتنی است فرهادی جایگزین محمدحسین قربانی در هیئت مدیره شد و فعلاً اوسط مقدم به فعالیت خود به عنوان عضو هیئت‌مدیره ادامه خواهد داد.

شکوفایی ملی و بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی
شکوفایی ملی و بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی

 

منبع: فارس

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

https://wikifreezones.com/?p=11074